Vizita in Regatul Hasemit al Iordaniei, 15-18 aprilie 2010
Joi, 15 aprilie, Altetele Lor Regale Principesa Margareta si Principele Radu ai Romaniei au inceput vizita in Regatul Hasemit al Iordaniei.
In prima zi a vizitei Altetele Lor Regale au participat la o receptie oferita de Excelenta Sa domnul Radu Onofrei, Ambasadorul Romaniei in Regatul Hasemit. La intalnire au participat si reprezentantii comunitatii romanesti din Iordania precum si cetateni iordanieni care au efectuat studiile in Romania. La receptie a participat si Alteta Sa Regala Printesa Muna a Iordaniei, mama Majestatii Sale Regelui Abdullah al II-lea bin Al Hussein.
Vineri, 16 aprilie, Altetele Lor Regale au vizitat orasul Petra si au avut intalniri cu reprezentanti ai autoritatilor regionale.
In aceeasi zi Principesa Margareta si Principele Radu ai Romaniei au fost primiti de Altetele Lor Regale Printul El Hassan bin Talal si Printesa Sarvath ai Iordaniei.
Sambata, 17 aprilie, Altetele Lor Regale au vizitat orasul Jerash, unde au fost intampinati de primarul localitatii dl. Radwan Salim Ali Al Sha’er.
Este pentru a doua oara cand membri Familiei Regale intalnesc pe dl. Radwan Salim Ali Al Sha’er, Principele Radu fiind un sustinator al proiectelor comune, incepute de reprezentantii orasului Jerash si cei ai orasului romanesc Orastie. Discutiile au vizat dezvoltarea relatiilor economice si culturale dintre cele doua localitati. In aceeasi zi Altetele Lor Regale au vizitat „locul botezului” (Baptisme site), parte a raului Iordan unde traditia crestina spune ca a fost botezat Mantuitorul.
Duminica, 18 aprilie, Altetele Lor Regale au vizitat „Queen Rania Family and Child Center”, unul dintre cele mai importante proiecte ale Fundatiei „Jordan River” infiintata de Majestatea Sa Regina Rania a Iordaniei. Centrul experimenteaza o viziune inovatoare de centru comunitar bazat pe model arab, ce asigura servicii de combatere a abuzului fata de copii.
Principiile pe care se bazeaza acest centru sunt: mentinerea integrarii familiale, crearea si mentinerea unor parteneriate si retele si invatarea bazata pe exeperiente anterioare.